My Beautiful & Lovely Life

+m o t h e r h o o d | l i f e h o o d | c h i l d h o o d | k i t c h e n h o o d | m a m a h o o d | w i f e h o o d | s e l f h o o d | m u s l i m h o o d | f a m i l y h o o d

Wednesday, January 27, 2010

Should I Buy This Maggie Or Not??

I'm looking for a new handbag at the moment.. Looking for something that is spacious, stylish and the most important one is, not that expensive!! Haha.. But of coz, if we want something that is good and high quality, it must comes with a large amount of money aite?? 


I didn't get a chance to buy myself the Longchamp Le Pliage  at LadyVerde's blog (baru nak book dah ade org beli).. She sold it very cheap compared to other sales blog.. I'm kinda like it coz it is spacious and it can be my baby bag too.. Hehe.. But, not my luck.. :-( So, I've to survey other handbags that can meet all my requirements.. (just an excuse so that I can get a better one..haha) :D


Longchamp Le Pliage in Red



And, I come accross this Coach Maggie (actually my sista, Jem told me about it).. You can read more about it in the website.. I love this mahogany color.. I'm still thinking whether I should buy it or not.. My hubby's fren is in US right now.. Maybe I can order the bag from him, and will get the bag by this CNY.. Hehe.. And can be my anniversary pressie right Sayang?? hehe..


Coach Maggie in Mahogany



Should I buy it or I should not?? Hurm~


9 comments:

  1. laaaa....ingat magie mee hahaha!
    coach maggie tu one of my fav coach design...worth buy dear! belilah....belilah...hasutan ***** hahaha!

    ReplyDelete
  2. kalo tanye akak..for sure akak kata...beli ja...dah kalo teringin..kena beli..lagi tak beli..asik dok termimpi2 ja..susah camtu..tak senang dulu. so kesimpulannya...baik beli...nampak tak tanduk kat kepala akak..????

    ReplyDelete
  3. jue, nani guna coach resort (ni ha rupa dia. yg kaler pink: http://coachdesignerbags.blogspot.com/2009/03/coach-handbags-studio-legacy.html) as babybag slash handbag. besar mmg besar tp berat sket sbb leather kan.. so kalo nk yg ringan better cari canvas mcm cK bags.

    ReplyDelete
  4. salam kenal :)

    longchamp kat verde mmg murah gilos...sbb dah terbeli bag akhir tahun lepas tpksa le tgk blog dia smbil pejam mata hahahahahha

    anyway i choose maggie mee gak :) tak lapuk dek hujan tak lekang dek panas hehehehe

    ReplyDelete
  5. jEM: huhu~ tu la kan.. nnti try tanye member syed la..

    MAMASYAZA: So far tak termimpi2 lg.. hehe.. Mr hubby pon setuju aje.. patut diteruskan aje kan akak niat membeli tuh?? hahaha..

    Nani: Nice one nani.. kalau dh beli handbag ni, babybag bwk bag sammy arsyad je la.. suruh papa dia bwk.. hahaha

    ReplyDelete
  6. sisdee: hi sisdee.. salam kenal to u too.. tuh la, tak sempat nk beli dh ade org byr dh kat dia.. next time kene cepat lg nih.. haha.. semua menyokong je beli maggi nih.. :-)

    ReplyDelete
  7. ermm.. pegi try dulu kat coach tu best ke.. leather dia good quality tak. Yg latest design leather coach tak best..

    Tapi Anya Hindmarch punye leather tu mmg best :P hahahhahaha

    ReplyDelete
  8. mmg plan nk gi try pon.. Anha Hindmarch mmg la best.. harga pon best wooo~ hahaha :P

    ReplyDelete

© 2011 My Beautiful & Lovely Life, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena