My Beautiful & Lovely Life

+m o t h e r h o o d | l i f e h o o d | c h i l d h o o d | k i t c h e n h o o d | m a m a h o o d | w i f e h o o d | s e l f h o o d | m u s l i m h o o d | f a m i l y h o o d

Thursday, January 14, 2010

My Tie Rack Scarves Collections..

I just realized that I didn't wear my Tie Rack scarves anymore, after I gave birth to be exact.. Mainly bcoz I have to get ready faster, dun have time to pin here and there, belit sane sini.. And, it'll be quite difficult for me to nurse Arsyad in public if I'm wearing those as I can't cover my b****..

So, I'm thinking of letting go all of my scarves.. But, on second thought, maybe I can wear them now.. Lagipon, Arsyad dah besar.. Should be no problem for me to wear them.. So far, these are some of my collections.. Ada lagi few yg tak pakai, still in the plastic bag.. :P Dun know when will I wear them.. Hurm~ Maybe I should add on my tops collections first.. hehe.. :D

Jgn ingat kepala I senget kay.. hehe.. Just to show u the design.. :D

All the pictures were taken at our previous house, just before we moved out.. Sempat lg tuh.. hehe..

p/s: Kalau I nak jual, ada org nk beli tak? Hehe..

13 comments:

  1. Lawa laa buat ape nak jual.. nak kumpul balik collection bile lagi laa bleh.. collection aku lagiiiiiiiiiiii banyak.. hahahhahhaha

    ReplyDelete
  2. hurm~ dok jual kot.. tp sokmo dok dang nk pkai.. pastu Arsyad suke tarik2..

    ReplyDelete
  3. U suke kaler blue ek? :P
    kalau nak jual i mahu beli :P

    ReplyDelete
  4. cantik2 corak scarves ikha...akak suka yg warna bebunga biru tu...cantik...utk tatapan aje or utk dijual..??? hehehe

    ReplyDelete
  5. Hahaha.. Nanti I pk ek nak jual ke tak.. kejap rase nk jual kejap sayang.. takdela suke kaler blue.. sbb design lawa, tu yg beli je tuh.. hehe..

    ade lg still tak pakai.. maybe jual that one.. hehe

    ReplyDelete
  6. sygnye kalau nak jual.. btw.. kemassnye u pakai tudung² TR esp yg bukan jenis chiffon tu..boleh tak tolong demo mcmane nk pakai..s bb nampak cantik n kemas sgt esp depan dia.

    tQ

    ReplyDelete
  7. Tuh la kan.. sayang nk jual.. nak demo camane ek? nanti ade mase I amek video.. Yg penting kene pkai pin byk2.. kiri, kanan, atas..And, I buat segitiga dulu before I pin tudung tu kat kepale.. Hurm~ bley paham ke I ckp nih? hehehe..

    ReplyDelete
  8. hi jue.. thanks for dropping by kat my blog :) btw i agree with deloress.. skali nmpak gamba2 trus komen dlm hati.."kemasnya dia pakai" coz i cannot lah! kunyah2 gelak2 sket kang habis senget tudung lembut tu! haha.. ;)

    ReplyDelete
  9. hi syigim.. nk nmpak kemas pkai pin byk2.. pin 1 kepala.. mmg confirm tak senget dh.. hehe.. keep in touch ya~

    ReplyDelete
  10. paham tang segitiga tu :P.. tp yg i amazed.. so kemas tang bawah leher ke bawah tu ..paham ke ? :P selalu i tgk .. org pakai cam kembang sket kat leher n then criss-cross je ke bahu.. but yours nampak terletak n kemas sgt.. hopefully u sudi demo² ye.. sbb i ade byk tdg TR tp tak terpakai.. asik go for shawl or munawwarah je.. jazakallah :)

    ReplyDelete
  11. oooo.. yg tu pon i tarik2 jek then kemas kan ngan brooch..nnti i demo InsyaAllah.. I pon most of the time pkai munawwarah.. hehe..

    ReplyDelete
  12. salam...we are selling them...direct from UK....visit our blog at http://scarfonline.blogspot.com/

    see you there!!!

    ReplyDelete
  13. I'm willing to buy those tie racks ☺ serious buyer here
    Kindly pm me at 0122719141

    ReplyDelete

© 2011 My Beautiful & Lovely Life, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena